Thursday 2 June 2016

INTERESTING Blogger

Bismilah, Alhamdulillah dapat juga saya meneruskan penulisan saya, apabila sudah sekian lama saya berlalu pergi..

Mesti teman3 tertanya, macam mana saya boleh terlibat sama dalam dunia blogger ni?

- Erm, saya pun tak pernah terfikir akan ini semua. Tapi lumayan juga, dapat belajar lah sikit pasal IT.. 

-Semuanya bermula tatkala saya tingkatan 3, dimana saya memegang amanah di sekolah untuk menyedarkan risalah kerohanian di sekolah, walaupun begitu saya mengalami sedikit masalah tentang pencetakan risalah demikian, jadi untuk mengelakkan usaha saya terhenti di tengah jalan, maka saya telah tubuhkan blog artikelmtm.blogspot.com , tapi malang sekian pada tahun 2015 saya telah menutup akaun blog tersebut, kerana mengalami kesuntukan masa..

-Selain itu, saya telah tubuhkan pelbagai lagi blog yang mempunyai cerita tersendiri iaitu miss caunselor, entry Q, dan banyak lagi, tetapi segalanya tidak berpihak kepada nasib, ianya tidak kekal jugak, tapi kini saya cuba untuk kembali aktif di Aimi Storie dan NA BUZZ'' blogspot, moga segala urusannya dipermudahkan...

Mungkin saya dilahirkan berdarah kaki blogger, tapi .....


_Mungkin kita mempunyai Jalan Hidup Berbeza, tapi Matlamat kita yang satu, kembali mencari rahmatnya, semoga kita diberkati_ 

aimi storie

KHOM

KHOM LightofHope